14/1 08

Hej!

Är lite pigg och glad p.g.a. att det är soligt. Läste i Aftonbladet nån gång i december om att det kommer vara rekordvarmt nu i januari. Jag klagar inte bara det inte blir som i filmen Day After Tomorrow så är jag nöjd. Men men, skoldagen gick så bra! Vi arbetar just nu med den sista kursen alltså Ljud och idag skulle vi testa på hur det är att göra sändningar i radio. Hur kul som helst!! Men orkar inte skriva något om det, kommer bara börja dö av garv då hela tiden och det har jag ingen energi för ;p.

Men hämtade iaf äntligen ut mitt paket från Yves Rocher. Beställde ju produkter därifrån innan jul och fick ett avi för någon dag sen om att den hade kommit. Sego! Beställde även lite produkter till morsan för hon fyller ju år imorgon =). Min söta moder! De har ju fortf. mellandagsrea så shoppa på! Varor för över 150:- blir fraktfritt. Köpte även en IsaDora-mascara från H&M för bara 29:-. And damn it's good..
Nu skall jag slå in morsans present och äta som vanligt, skrivs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0