15/1 08

Gårdagens skämt, 14/1

Under lunchrasten så bad jag min vän Nicolina aka Nico följa med mig in till toan för jag skulle fräscha upp mig lite. Då jag börjar skruva fast piercingsmycket i tungan säger hon:

Nico: Vill också ha hål i tungan.
Jag: Gör det?
Nico: Men har nu redan gjort i hakan.
Jag: Haha men gör det ändå!
Nico: Ja iförsej, det syns ju ändå inte så mycket.
Jag: Dåså, problemet är löst ;p.
Nico: Men jag kommer ha för mycket metall i munnen.

Och så börjar vi verkligen dö av garv, förvånar mig inte om hela skolan hörde det. Men fick en galet konstig bild i huvudet. Det var en bild av henne och mannen med värsta järntänderna i en av James Bond-filmerna om ni kommer ihåg honom? För kul! Ni tycker nog att jag har tråkig humor men det skulle ha varit ännu roligare om ni var där. Börjar skratta bara jag tänker på det. Ni ska veta att Nico både är piercad i hakan och har tandställning därav skämtet om metall i munnen.

353617-72

Min älskling, Nicolina Sävmarker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0