16/1 08

Goddag!

Hur står det till med er? Själv mår jag bra, är lite överlycklig på något sätt. Men man ska inte klaga =). Har lunchat med en av mina bästa polare Michelle och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Hur trevligt som helst! Vi har bestämt att vi ska ha en lunchdejt en gång i veckan på onsdagar och kanske fler, beroende på att vi har inte samma lunchtider. Tragiskt men så är det. Och vi har fått våra nya scheman, helt keffa! Så här lyder de:

  • Måndag; 9.00-16.00
    Medieproduktion hela dagen
  • Tisdag; 10.10 - 16.00
    Medieproduktion hela dagen
  • Onsdag; 08.30-15.50
    Engelska, svenska, datorkunskap, naturkunskap och mediekunskap (fan!)
  • Torsdag; 08.00-14.40
    Naturkunskap, idrott, engelska, och matte
  • Fredag; 08.30-13.50
    Svenska, matte, idrott och mentorstid

Som ni ser så är det slut med våra sovmorgnar på torsdagar. Kommer att sakna att få vakna 12.20. Så skönt att få sova ut ju men nej nej. Bitchballar.. aja får väl ta det med en nypa socker och försöka få det att fungera. Men skit i att jag ska vara i skolan åtta på morgonen imorgon. Jag ska ha min sovmorgon tills elva tiden och sedan ska jag till skolan :D. Just nu har jag håltimma och flummar så ska fördröja tiden med att blogga klart nu, sedan dra till bibblan och låna två böcker och efter det hitta en ny offer att terrorisera. Skrivs sen!


Kommentarer
Postat av: Honey, I stole your jumper

usch vilket schema :P

2008-01-16 @ 15:09:09
URL: http://yourjumper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0