20/1 08

Ursäkta, ursäkta, URSÄKTA denna bloggtorka men min dator hemma knasar som bara den så sitter här just nu hos Therése. Kom hem till henne för någon timme sen efter en shoppingrunda i Skärholmen. Hon ligger på sin säng och kollar på Fem myror är fler än fyra elefanter. Borde också göra det.. Men men, hittade även svarta smycken som jag har velat ha. Nu måste jag bara köpa en senapsgul tunika. So lovely..

353617-84


353617-87353617-86353617-85

Svart armband, H&M
En massa smala guldiga armband, H&M
Svart ring med blommor ingraverat, GinaTricot
Halsband, H&M
Örhängen med silvrigt mönster, H&M
Pärlarmband, GinaTricot
Bodylotion, Åhlens
Urtunningssax, Clas Ohlson

Saxen ser galet läskig ut men vill verkligen tunna ut mitt hår så köpte denna för 89:-
Nu ska vi dra ut och köpa godis :D Skrivs sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0