2/1 08

Sorry för den absolut keffa uppdatering i bloggen. Ska bli bättre på det, det var mitt nyårslöfte som jag kom på nyligen. Men mest för Saras skull. Hon ringde till mig idag, eller menar igår, och ville att jag skulle skriva i bloggen och att hon är lite ledsen över denna dåliga uppdatering så jag tog tag i hårdhandskarna och bestämma mig för att fixa detta.

Sitter här just nu hos Therése och flummar loss medans hon är lite seg. Hon är just nu i badrummet i nedervåningen och tvättar bort sitt smink och förhoppningsvis så blir hon mycket piggare. Just nu ska jag ner till nedervåningen in till köket, hälla upp ett glas med Ramlösa Blåbär och ta med mig flaskan upp hit till rummet och även ta så många kort som jag orkar med. Inga perfekta utan riktiga flumm. Längesen med det..

Så mycket som jag och hon (i synnerhet jag) sitter och stojar så är det sjukt att hennes föräldrar inte vaknar.
Blogg you later!


P.S. Therése fyller faktiskt år idag! Och jag var den första som grattade henne kl. 00.00. Tuff va? Haha, GRATTIS ÄLSKLING! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0