21/1 08

Hejhej!

Datan börjar sakta men säkert fungera som den ska igen. Idag vaknade jag trött men ändå så jävla lycklig. Inget kunde gå fel idag. Mitt självförtroende och självsäkerhet höjdes rejält! För första gången på flera år vaknade jag och tyckte att jag såg bra ut. Både kroppsmässigt och utseendesmässigt. Har alltid tyckt om mig själv som person. Har alltid tyckt att jag är trevlig, brutalt ärlig, skön, rolig osv. men har aldrig gillat mitt utseende så som jag gjorde idag. Fan vad jag älskar mig själv, så mycket så det inte sant alltså men så är det! :D. Hade för mycket självförtroende inombords idag som bubblade för fullt och ville ut så skrek bara ut en massa bra kommentarer om mig själv och det fick mig att må så mycket bättre. Nästan som om man hade Tourettes-syndrom, haha!

Idag har jag inte gjort något särskilt, bara plockat ut en massa skit som jag så gärna vill sälja. Och även städat lite, första gången på jättelänge på min lediga dag också, lustigt..

Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera nu när datan börjar snälla sig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0