23/1 08

Hejsan!

Hur står det till med er då? Jag mår så jääävlaa bra! Sitter här just nu och har datorkunskap men säg mig någon som arbetar med det just nu i min klass.. haha! Har pårecis tagit bild på dagens outfit så kommer slänga in den i bloggen när jag kommer hem. Blir även jävligt galen på Felix som sitter och sjunger samma tune om och om igen. Och nu börjar Kim.. help me! Borde egentligen jobba med min hemsida men det är galet svårt och läraren vägrar komma så filmar in lite saker och ting med kameran också som ska in i min blogg :D.

Lunchade även med Michelle idag igen. Denna gång även med Fia. Hur trevligt som helst, snackade lite skit om killar och alla tjejer vet hur trevligt det är :D. Men nu måste jag fortsätta med min hemsida, skrivs sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0