26/1 08

Hejsan hoppsan!

Kom hem för ett långt tag sedan efter en tjejkväll hos Lucia. Vi var fem brudar alltså jag, Therése, Adissa, Vivianne och självklart Lucy. En asskön tjejkväll, så kul med tanke på att vi inte var för många som vi faktiskt brukar vara. Vi pratade om allt, allt, allt från astronomi till sex. Från killar till klimatet. Från Afrika till våra kärleksliv. Och från is till politik. Älskar såna kvällar, mysigt! Har hittat en ny kärlek, gurka och morötter med holiday-dip. Så mums! Måste köpa det imorgon, eller idag, när vi drar ner till Willy's för att handla. Och så ringde min alldeles egna Mr. Big mig under kvällen. Han skulle ringa upp mig igen, hoppas det blir av. Han och jag måste ta ett ordentligt snack och börja planera saker och ting!

Nä, nu måste jag byta tampong och så ska jag fortsätta med mitt te, lägga mig ner i sängen och sedan kolla på Fråga Olle.
Ha det bäst alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0