27/1 08

Hejsan!

Hur står det till med er? Själv mår jag toppen! Lite för glad, beror nog på all cola som jag har druckit idag, och jag som inte ens gillar cola ;p. Ursäkta denna sena bloggande men idag har varit en storstädnings-dag for real! Men trots det så har jag inte sätdat mitt rum än :/. Får se till att få det gjort ffs men ingen energi här inte. Imorgon är jag som sagt ledig och vet inte hur jag ska spendera denna kväll så att den går över fort som fan. Igår var det bara jag, mamma och brorsan som alltid. Skönt det med mensen och allt. Och märkte idag till min förvåning vilken utväxt jag har! Syns inte så mycket med tanke på att jag har mörkt hår nu men man ser att utväxten är svart och resten rödbrunt, inte så snyggt. Vill färga mitt hår brunt till sommaren men får vänta med det. Mitt hår är förstört nog så vill göra allt jag kan med att reparera det till sommaren och seeeeeeeeen får jag färga det =)

Vill även åka till Gotland eller Magaluf i sommar. Tufft val, innan var det ju Los Angeles men fuck it.. Skrivs sen! =)

Kommentarer
Postat av: Therése

Har du klippt ditt hår än? =)

2008-01-27 @ 21:34:25
URL: http://theerreessee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0