28/1 08

Hejsan hoppsan!

Magen kurrar som bara den, måste få i mig något fort! Menmen, hur står det till med er då? Själv är jag trött och frustrerad. Mina örhängen som jag vill ha från Cocoo har fortfarande inte kommit in! Rackarns skit! Vill så gärna ha de, är inne i hemsidan 24/7 och uppdaterar för att se om de kan ha kommit in, haha! Lite besatt? Javisst ;)

Senare idag ska jag ner till tatueraren för att kolla hur mycket två tatueringar som jag så gärna vill göra skulle kunna kosta. Skulle det bli över 1000:- så är det inga problem med tanke på att en av de är stor så. Den lilla som jag har på armen kostade 80 euro, alltså runt 780:-. På tal om tatueringar, min polare Michelle ska få hennes första tatuering idag. Måste se den fort som fan :D!
Nä nu ska jag äta frukost, påbörja min fixination och rulla ner till tatueraren, skrivs sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0