30/1 08

Ååååhhhjistanes! Såå andfådd.. fick springa fort som fan fram och tillbaka till matsalen eftersom att Fia glömde sin väska där, haha! Hela jag skakar nästan, snacka om dålig kondis! Det satt några killar runt bordet och eftersom att hennes väska låg under bordet så vågade inte hon gå fram och hämta den men jag rusade bara fram, skrek ursäkta och hämtade den. En av killarna sa:" Jahaaa äre din vääskaaaa?" Haha lät som en jävla hillbilly! Menmen här sitter vi nu i datasalen och har datorkunskap. Efter det har vi naturkunskap, längtar! Såå kul! Ska föröska få MVG i det, mitt första MVG nånsin isf ;p.

Lunchade med Michelle idag igen, alltid lika kul! Visade sin tatuering idag, så snygg! Nu vill jag verkligen tatuera mig ännu en gång! Ska se till att få det gjort i Frankrike OM vi åker dit under sportlovet. Då ska jag till tatueraren som tatuerade mig innan, han är sååååååååååååååååååååååååå heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Får fan sluta tänka på honom annars kommer jag få en orgasm, haha!

Inga planer för ikväll förutom plugg! Vi håller ju på med ett projekt där man ska göra ett datorspel. Och imorgon är det den första redovisningen då man ska redovisa sitt projekt på engelska. Nemas problemas, damn it i'm good at it! Måste idag skriva ner allt vad jag ska säga så att jag är förberedd tills imorgon. Det går nog bra.. Och så måste jag även jobba med lite grejer inom CUF, får se om jag orkar ;p
Skrivs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0