3/1 08

Hejhej!

Åh, är så jävla trött och har så ont överallt! Men vill först skriva detta inlägg innan jag bäddar ner mig.

Idag har jag varit hos Therése med Adissa och Lucia, sjöng Singstar och självklart så ägde jag alla. Inte till en början med efteråt. Spelade även frågespelet Buzz, så kul! Själva "värden" vart så arrogant och stroppig så det inte var sant. Störde mig jättemycket på denne jävel men fick jämt påminna mig själv om att det endast är ett spel ;p. Men kul var det iallafall. Efter ett tag så skulle Tess dra ner till nedervåningen för att hitta något gott som man kunde mumsa på. Jag följde med henne och de andra följde visst också med så det slutade med att vi satt i hennes mysiga kök och pratade om allt mellan himmel och jord och särskilt nyår. Haha för roligt! Vi pratade lite planer inför helgen, hoppas det blir av!
Kom hem runt två men orkade inte blogga förrens nu. Men det blir nog nattens sista för nu ska jag lägga mig så kom tillbaks senare idag för att läsa fler inlägg om mitt spännande liv, haha! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0