3/1 08

Hej på er igen! :D

Kom hem för en kvart sedan och måste snart ut igen för jag glömde bort att hämta brorsan hos kusinerna. Haha, smart va? Men det är inte så brått. De bor ju ändå ca tio minuter ifrån oss så.. idag ska hans dagisfröken/vår vän till familjen hämta honom så att jag och morsan ska få pusta ut :D. Dagisfröken, som heter Hanna, ska med honom till Disney On Ice imorgon så han ska få sova hos henne idag. Så roligt, vill ju också kunde inte hon ha sagt något innan :(?! Men men så kan det gå. Hon kommer hit och hämtar honom snart så jag måste rusa till kusinerna men tänkte bara blogga lite innan. Måste ta även ta en Hårkontrolltablett men den luktar så jävla illa så törs inte men måste för det är det val jag har gjort :).

Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0