4/1 08

Hallojsan!

Hur står det till med er? Själv mår jag bra men är som vanligt lite trött, tvingades vakna runt elva idag. Hatar sånt ;p. Har precis ätit frukost och även tagit min äckliga Hårkontrolltablett. Ska alldeles strax börja fixa mina naglar. Måste måla om denna franska manikyr. Eller ska jag lacka naglarna med svart färg. Får se. Senare idag runt sextiden ska jag på tjejmiddag/sen födelsedagsfest hos Tess. Denna acaution är för både Tess och Lucia.

Lucy fyller egentligen år den 13 december men eftersom att hon ändå inte gjorde något då, så bestämde hon och Tess att göra något tillsammans, gulligt va? =). Det kommer vara elva tjejer hos Tess. Kaos säger jag bara men hoppas iallafall att allt går bra. Och så kommer vi att sjunga Singstar :D. Haha, är så glad för det, skitkul ju!!
Nä, nu ska jag börja med mina nails.. skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0