6/1 08

Hallå alla guldklimpar!

Här sitter jag och äter frukost ;p. Idag vaknade jag första gången runt tio, sedan runt ett och till sist halv fyra. Har vänt på dygnet helt. Måste se till att fixa det innan skolan börjar på tisdag annars blir det inte så kul. Är galet skoltrött. Alla säger att de behöver en vecka till av lovet för att koppla av fullt ut.. fan jag behöver minst ett år till. Men jag antar att jag får ta tjuren vid hornen och få det att funka trots allt. Imorgon jobbar mamma vilket innebär att jag måste lämna brorsan nio på morgonen. Buhuu.. vill sova ju! :(. Igår var det sleepover hos Tess med några av brudarna och några dudes. Brudarna tillagade kycklingssallad som var så jävla gott. Vi hade det trevligt runt matbordet när vi åt, skrattade åt allt och alla, pratade och körde Tysta leken och Viskningsleken. Kul som fan!

Idag kommer ju Victoria's Secret Fashion Show på TV3 kl. 20.00. Mina favoriter är nog allas favoriter Adriana Lima, Heidi Klum och Gisele Bündchen. Hot, hot hot! Nu ska jag slita mig bort från datorn, skrivs sen!

353617-61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0