7/1 08

Kom precis hem efter att ha lämnat brorsan på dagis. Det var så skönt att få komma ut så jag ska ta en väldigt lång promenad senare. Om jag orkar. Känns som om jag är helt jävla bakfull. Måste se till att äta frukost och ta min äckliga Hårkontrolltablett. Har laddat ner en massa gamla rocklåtar från 80-talet. Älskar rock! Nu har jag Soft Cell, Dexy's Midnight Runners, Deep purple, Steppen Wolf m.m. Hittade även en gammal goding från 90-talet. Men det finns en låt som jag älskar bara för mycket! Jag blir så lycklig av att lyssna på den. Nämligen Dexy's Midnight Runners med låten Come on Eileen. Tänkte dela med mig av denna underbara 80-talslåt och den gamla godingen från 90-talet. Min älsklingslåt är den första och den andra heter Never Met A Girl Like You Before med Edwyn Collins.





Sitter just nu och lyssnar sönder dessa låtar. Grannarna hatar mig nog men bajs på de jag gör vafasiken jag vill! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0