8/1 08

Nu ska jag sussa sött. Börjar så tidigt på onsdagar och fredagar nämligen 8.30, men slutar på schyssta tider. På onsdagar slutar jag 14.50 och på fredagar slutar jag 13.20. Det finns de osm har det värre så jag ska inte klaga men ändå. Och jag såg nyligen en lapp som jag hade fått från min lärare nån dag innan jullovet att jag ska träffa kuratorn imorgon klockan två. Vad vill hon nu!? Har redan varit där en gång innan och vi pratade knappt om något just för att det ändå inte fanns något att prata om. Örk.. får väl pallra arslet dit och se vad hon vill. Men nu måste jag verkligen sova. Tog en kvällsdusch så slipper göra det på morgonen, så där "sparar" jag på min 30-minutersmorgondusch. Kan istället ta den tiden för att duscha.

Godnatt alla läsare! Och håll tummarna för mig så att jag slipper vakna tre på natten ännu en gång!  xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0