11/7 08, En klickande höft

Hej alla glada!

Är just nu hos Tess och umgås lite och kollar på Smallville. Hatar den serien men är ju hos Tess så jag får inte bestämma vad vi ska se på tv :p. 22.00 börjar South Park och 23.20 börjar The Ring 2. Väldigt roligt ska det bli ikväll! Eller så drar vi till Lucias syster och är där ett tag men det får vi väl veta senare :) Idag har jag gått så mycket både på jobbet och fritiden och det känner jag verkligen på höfterna, eller iaf på vänstra.. galet! Haltar som bara den..

Tar en bild på plagget jag köpte idag och lägger in det strax, blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! :D Var tvungen, cplista fan

2008-07-11 @ 22:15:08
URL: http://mcolucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0