14/7 08

Usch, jag är helt jävla svettig! Jobbade idag och var lite extra trött. Helt ärligt, det enda jag har gjort idag har varit att rensa ogräs, fatta tråkigt! Men fick jobba lite med två andra jävligt heta killar! Gillade den ena mer eftersom att han var tatuerad, lite biffig och hade inte såå långt hår. Nästan som stubb. Han hade de absolut snyggaste stora blå ögonen som jag nånsin sett! Och så var han lite solbränd och hade mörkt hår. Åhh, blir så varm bara jag tänker på det!

Idag ska jag inte göra något alls, eller tror inte det iaf. Är så trött och svettig så jag måste duscha igen trots att jag gjorde det på morgonen, hatar sånt! Och så måste jag rensa i min garderob pga. all shopping vilket gör att jag måste slänga gamla kläder osv. Nä, måste ta något att äta, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0