1/7 08

Hejsan allihopa!

Allt bra med er? Själv har jag världens värk i axlar, armar, händer och fötter. Fick göra mycket idag, som att rensa ogräs och plocka lite. Idag jobbade jag i Saras område. Trots all arbete så är jobbet väldigt kul! Gillar jobb där man får gå runt och göra saker, då går ju tiden fort och man är jämt sysselsatt. Inte som när jag praktiserade i Vivo, jag gjorde för fan ingenting! Fyra månader och sex timmar, varje dag, måndag till onsdag av mitt liv helt bortkastade! Usch!

Hittade även elva kronor när jag rensade ogräsen. Utan att tänka till så tog jag de och stoppa ner de i bakfickan. De förtjänade jag!

Ska slappa framför tv'n nu ett tag innan jag drar och hämtar lillbrorsan, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0