20/7 08

God morgon allihop!

Jävla morgon är det enda jag kan säga. Idag blir det att passa brorsan tills mamma kommer hem från jobbet vilket är mellan fyra och sex och vår kusin sov hos oss igår. Såklart måste min eländiga kusin bjuda över hans polare runt tiotiden och fan vad de låter vilket gör att min bror också vaknar upp! Skitans.. aja, var ändå tvungen att vakna eftersom att jag var tvungen att göra frukost åt lillbrorsan, men ändå!

Trots det är jag ändå lite happy, från och med imorgon börjar mitt sommarlov på riktigt! Inga mer tidiga morgnar nu är det bara chillnani punani hela dagen som gäller! Idag ska jag förmodligen vara med tjejerna igen och denna gång ska Sour komma eftersom att hon svek oss igår. Mitt hjärta brast i tusen bitar.. Vi som skulle ha vår snack som vanligt, haha Sour i still love you!

Dags för frulle och sedan blir det att fortsätta med photoshop och illustrator, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0