25/7 08

Hejsan allihopa!

Hoppas allt är bra med er, själv håller jag på att dö av värme här i mitt lilla krypin. Igår var vi alla hos min käre vän Lucia och spenderade kvällen och natten där med flicks och grabbs. Trevligt var det men roligast blev nog på på natten med mig, Tess och Adissa sittandes i köket där vi smuttade på en jäkla god vin och cider. Blev en massa pussandes (från Adissas sida), massa skratt, massa mobbning och en massa snack. Sedan kom Chrille.. haha! De andra var i vardagsrummet och kollade på filmen Transporter medans vi satt i köket. Vi kunde lika gärna ha gått upp till övernåningen med Lucias storesyster var där så. Fick även ett fullt ciggpaket av Lucia, Marlboro Silver. Åh, min nya favorit! Vi beställde hem pizza och kebab, åt oss fulla och sedan var det dags för vattenpipa och prat. Såklart var jag mobboffer men det är inget som förvånar mig, det är jag alltid.

Sitter här hemma just nu och ska snart börja duscha osv. Ska träffa min vän Mirre i Gamla Stan där vi ska till piercaren för kontroll. Vet faktiskt inte om det kostar eller så, förhoppningsvis inte för jag har inga stålar! Sedan blir det att köpa en ny kameraladdare!! Så lycklig.. så lycklig! Det hela slutade iaf med att jag och Adissa sov över hos Lucia men jag var den första att vakna om jag skulle hinna idag.

I'm hungry.. good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0