2/7 08, Shoes

De vita skorna har jag alltid velat ha! Eller iaf skor med liknande utseende, sedan såg jag dessa i Nilson i Skärholmen.. jag dog! Denna bild hittade jag i Zoovillage och de två nedersta från Streetoutlet. De svartvita var inte så värst snygga, snarare coola. De vita skorna på den lilla bilden kostar 800:- men jag får de för 549:- som medlem. Och skorna på den stora bilden kostar 900:- men får de för 855:-. Inte så stor skillnad, men i Nilson kostar de 600:-. Tror jag köper de där ifrån, don't you think? ;) Hur som helst ska de vita skorna bli mina, promise!






Skillnaden mellan Streetoutlet (SO) och Zoovillage (ZV) är att i SO så säljs allt i mycket billigare pris. Iaf för medlemmar medans i ZV så säljs allt billigare, även för medlemmar, men med endast och inte mer än 10:- billigare. Lite snålt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0