28/7 08

Hejsan allihopa!

Idag har jag varit på världens blogghumör men har aldrig haft tid att blogga. Först vaknade jag runt elva och redan ca en timme efter skulle vi till stan, alltså jag och familjen och kom hem runt halv nio. Så ni kan tänka er hur döda mina fötter är! Jag kollade även efter en ny kameraladdare men den var slut överallt och även hos deras leverantörer. Otur eller vad!? Sedan gick jag till Kjell & Company och killen i kassan sa att de inte fanns men då kom en annan kille som också jobbar där och sa att datorn krånglar och att det kan finnas i lager iaf. Jag blev så glad och hoppades verkligen på att det fanns kvar men icke. Imorgon kommer de iaf så imorgon åker vi tillbaks dit. Då jäklar ska jag ta en massa bilder ska ni se!

Och från Alby tog vi bussen till Tumba men vi kom dit tjugo i åtta så vi tänkte att vi missade bussen men så kom den tio i istället så den tog vi och kom till Tumba åtta. Nästa buss upp till oss kommer kvart över så eftersom att jag inte orkade stå där och vänta så tänkte jag att jag kunde gå istället. Tog knappt tjugo steg då jag såg en kille komma springandes och skrek ursäkta, ursäkta! Då stannade jag upp och han frågade efter cigaretter men jag sa att jag inte rökte. Då började han prata om att hans kompis tyckte att jag var snygg och ville ha mitt nummer men jag sa bara nej hela tiden. Då ville han ha min msn och det gick jag med på och när jag äntligen kunde dra så frågade han efter en kram och jag skrek nej fan och drog därifrån fort som bara den! Tack vare honom kom jag hem senare än tänkt. Kunde lika gärna ha tagit bussen men ville gå istället ;p.

Nu är det dags för 2½ Män och ska gama i mig en massa gottis :) Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0