29/7 08

Hejsan allesammans!

Idag blir det att åka in till Skärholmen och in till Kjell och Company för att hämta min kameraladdare. Eller tror det iaf, känner mig helt jävla seg känner verkligen för att stanna inomhus. Får se hur det blir med det. Ska även propsa på Michelle om att vi måste starta en blogg tillsammans. Skulle vara intressant och se om den skulle lyckas bra eller suga som fan. Imorgon åker även Tess till Italien och är borta i en vecka. Ska bli trist, men det är bara att bita ihop och le som bara den och klara igenom veckan. Idag kommer även Adissa hem, ska även försöka propsa på henne med att starta blogg men jag vet att hon inte kommer skriva något. Haha, nä nu retas jag bara! Hon har nämligen varit i Blekinge hos hennes storesyster om ni nu vill veta.

Nu till en mindre viktig och annorlunda grej..
Ibland hatar jag verkligen att dricka vatten som t.ex. igår. Jag kan knappt minnas hur mycket vatten jag drack eftersom att det var så mycket! Somnade vid ett och redan fem på morgonen kände jag verkligen behovet av att vakna men trots det kämpade jag på som bara den att ligga kvar i sängen eftersom att det var så skönt. Ville verkligen inte gå på toa men jag var ju tvungen. Då märkte jag även hur svettig jag var, min feta t-shirt var verkligen fastklibbad på kroppen. Såg ut som en onormalt tajt body, usch! Tog bort den och somnade i trosor istället. Skönt var det! Vaknade upp runt halv elva och har gått på toa ca fem gånger till, allt bara tack vare vattnet jag drack igår. Ska nog skippa det idag.. trevligt va?

Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0