30/7 08

Hejsan alla glada!

Det som började som en superdag börjar vandra neråt. Det har sina anledningar men jag ska försöka att bita ihop och le och försöka klara dagen.

Hur som helst blir det nog Skärholmen idag igen och förhoppningsvis kommer min kameraladdare in till butik idag annars dampar jag. Jag vill ju kunna använda min kamera särskilt när jag bloggar, kan ju förstå att det inte blir kul att läsa om det bara är en massa text but what a girl to do eller hur man nu skriver det. Idag blir det nog även en tripp till några släktingar i Vårberg. Det sa mamma nyss, jag frågade om vi kunde köpa laddaren idag och hon svarade om jag var villig att följa med de till släktingarna. Fanken tänkte jag men det var ju längesen så why not? Behöver inte stanna där länge!

Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0