31/7 08, Some pictures

Tänkte dela med mig av mina bilder som jag tog för några timmar sedan som jag även beundrar så! De är så fina.. de två nedersta stora bilderna photoshopade jag lite men då gjorde jag de bara mörkare och skrev dit mitt namn. Den första bilden skrev jag också mitt namn på men kvalitén blev så ful så jag skippade det. De två små bilderna är bilder på hur de två stora nedersta bilder ser ut utan någon effekt. Funderar faktiskt på att skriva ut de, rama in de och hänga de på min vägg. Kan låta lite knasigt but i love them! Den andra tog jag bara för att testa en funktion i kameran som heter Layout där man kan ta tre olika bilder samtidigt.




Kommentarer
Postat av: Michelle

du är riktigt duktig med kameran bruden :)

2008-08-01 @ 12:03:29
URL: http://shelliie.blogg.se/
Postat av: Michelle

SV. HAHA VA GOOOOOOOOOLIG DU EE DÅH!! :p

2008-08-01 @ 12:16:58
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0