31/7 08

Hej på er allihopa, vilken strålande dag inte sant?

My ass må jag säga. Inatt gjorde jag en hemskt upptäckt och det var att jag hade fått min mens. Usch fy, förstår inte varför den kommer nu eftersom att jag brukar få den varannan månad och hade ju den i juni, skumt. Har en sån hemsk mensvärk därför har jag inte orkar blogga. Har bara legat och ruttnat i sängen, städa mitt rum måste jag göra idag också men har ingen energi för det men måste. Får väl göra lite i taget. Idag blir det att stanna hemma eftersom att jag inte mår alls bra. Tragiskt va? Well well, bloggar senare!



Bjuder på denna bild som jag tog när jag låg och plågades i sängen pga. mensvärken. Den första har jag inte använt något krimskrams på bl.a. Photoshop bara på den lilla. Observera vilka fina ögon jag har och försök att ignorera sminket under ögonen, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0