3/7 08, I miss my friends at school.. and school!

Åh nej! Nu kommer denna noja som gör så att jag börjar sakna skolan.. men saknar då mest vännerna i skolan.. just a lil' bit ;) Hittade några bilder från vår fotolektion:




Denna bild togs när vi var på väg ut för att fota. Kommer faktiskt inte ihåg om det var Mackan eller Pauline som tog kort men denne individ skrek iaf POSE! och det gjorde jag och där har ni resultatet. Trött som fan var jag också..

 

De som blev klara med att framkalla alla bilder som man hade tagit fick gå in till ett annat stort rum nämligen en fotostudio och fjanta sig lite framför kameran. Kul var det allt! Vi tog en massa bilder men har tyvärr inte alla, bara dessa. En oförglömlig dag. Vi höll på med detta i flera timmar i brist på att göra något annat. Jösses så man såg ut :O




Vi hade en dag fått i uppgift att ta en lämplig bild som skulle kunna passa som bokomslag. Jag valde att ta en bild som skulle ha något med skolan att göra. Den första bilden är originalet, den andra gjorde jag om till svartvitt och den tredje gjorde jag mer "färgstark". Me like! Klicka på de små bilderna för att få se de större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0