3/7 08

Hej allihopa!

Hoppas allt är bra med er, själv mår jag hyfsat bra förutom värken i fötterna. Gick ju inte till jobbet igår pga. det och inte idag heller. Men imorgon ska jag bannemej gå, skiter i smärtan. I need money, bitches!

Idag har jag inte gjort något särskilt. Vaknade upp vid tjugo i två vilket var perfekt för då började ju Oprah! Me like.. och så har jag även läst i bloggar, gjort lite planeringar angående vissa saker osv. En riktig chilldag. Senare ska jag ta ett bad, vet inte hur längesen det var sist jag tog ett bad. Det var väl något år sedan.. Hur som helst, kom precis hem efter att ha hämtat lillbrorsan från dagis och det är sjukt varmt! Kanske ska ta en iskall dusch senare? Det tål att tänkas på men nu behöver jag litervis med vatten!

Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0