4/7 08, Feeling hot hot hot!

Hej alla!

Hoppas allt är bra med er? Själv är jag så jäääääääääääääääääääkla trött men på morgonen var jag så nedrans pigg! Dagen har gått bra, skitbra faktiskt! Trots den äckliga värmen, men man ska inte klaga! De senaste dagarna så har jag jobbat i Saras neighborhood, cirka 30 sekunder från hennes hem. Och idag när jag rensade ogräs så blev jag störd av något som vart chockrosa. När jag väl kollar dit, så märker jag att det är hon. Dels även för hennes hårfärg, det är nästan det enda som man kan känna igen henne på. Även för barnvagnen. Trots det var jag tveksam och ringde upp henne och visst var det hon, gullunget!

Idag ska jag träffa Tess och hon bor i Alby och eftersom att jag bor i Tumba så kan ju jag inte ta bussen på grund av denna nedrans buss-strejk som pågår! Så jag måste ta pendeltåget in till stan, möta upp henne och sedan ta tunnelbanan till Alby. Det kommer bli ett helvete för att åka hem men men, shit happens!

Nu blev jag ytterst sugen på ägg och bacon.. blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0