5/7 08

Jag blir dum. Det går inte att boka biljetter till Coldplay!
Det är endast ett fåtal biljetter kvar vilket betyder att det är bråttom med att beställa men man kan bara beställa om man betalar direkt via Internet. Men eftersom att varken jag eller Tess har någon dosa eller engångskod så går det ju inte. Nu måste jag försöka ringa och göra en telefonbokning men mamma och hennes mamma vägrar sluta prata i telefon!! Vi ska även släpa med Adissa till konserten, det kommer bli så kul! Ska ta så många bilder som det bara går, kanske måste köpa ett nytt minneskort med 4GB istället? Hmm..

Hur som helst, så är allting bra med mig och jag hoppas att det är detsamma för er. Sov hos Tess inatt och hon väckte mig genom att hoppa på mig på sängen, som alltid! Då ville hon att vi skulle åka till Skärholmen och äta French hot dogs som brunch. Ursäkta, tänkte jag. Haha, det var så tidigt! okej, klockan var ju runt halv tolv men ändå. Trots det så åkte vi och sedan mötte hon upp hennes mamma och syster för de skulle till hennes bror vars fru fyllde år så jag lunkade hem och här är jag nu, helt depserat och stressad eftersom att det knasar med att boka biljetter till Coldplay!!!!!!!!!!!!!!!!!

pussy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0