11/6 08, I just don't know what to do with myself

Hej allesammans! Publishme strular som fan för min del! Sjukt jobbigt, den loggar ut mig för varje gång jag försöker ladda upp en bild och så tar det en sjuhelvetes lång tid innan mina inlägg publiceras. Skit eller vad?

Nåväl, när jag gick ut idag köpte jag ett paket bindor, två nya silvernäsingar (äkta!), tuggummi och påfyllning till mitt kort. Cool shopping va? Och så fick jag tre jättefina hipsters från min granne som hon hade impulsköpt och sedan inte velat ha kvar så de fick jag. Skitsnygga i vitt, svart och ljusrosa. So hot, visar upp de en vacker dag då bloggen slutar strula och jag på mågot mirakulöst sätt lyckas hitta min kameraladdare.

Min mage gör just nu sjukt ont på grund av skitmensen. Ända sedan december så har den börjat komma varannan månad. Skumt men skönt! Men då kommer den när helst den vill och det är inte kul. Synd för mig också då painkillers och varma bad inte hjälper ett skit. Svårt att sova också då jag vänder och vrider på mig som en galning när jag sover. Alltså killar vet inte vad tjejer går igenom.. sitter här och surplar i mig massvis med Blackcurrant-té samt kollar på Joey eftersom att jag missade den idag. Ååååhh, mensvärk! Får lust att ta fram en tång och slita ut livmodern.

Trevlig information va? Well, min blogg och jag får skriva om vad fanken jag vill. Téet är det enda som lugnar mina nerver och jag funderar på att dra in till mitt rum istället, bädda ner mig i sängen med en stor kofta, tunna mjukisar och strumpor (det enda som får mig att sova bättre!) och fortsätta kolla på Joey i mitt rum. Och jag som skulle kolla på Madagascar :(. Men det får bli imorgon.. eller snarare idag, blogg you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0