12/6 08, Duktigt!

Hejsan igen! Sorry för bloggtorkan men jag har sovit ut och försökt bli av med denna hemska mensvärk och huvudvärk men icke det alltså. Bajs! Har faktiskt pluggat med matten och jag älskar vår lärare! Han förklarar så bra, så bra så jag känner mig dum. Satt hela tiden idag och tänke jahaa men fan är det så man räknar ut och blablabla.. min förra lärare kunde för fan inte prata om matte men alla är väl olika.

Hade nyligen ett långt samtal med Tess om allt mellan himmel och jord! Det roliga med hennes samtal är att vi kan prata i flera timmar utan att tröttna och alltid ska vi börja prata om något nytt. Det är hur kul som helst och vi kom fram till att vi inte har setts på över en vecka vilket är ovanligt för oss! Så vi ska försöka ses denna helg, förhoppningsvis imorgon. Har så mycket frustrerande saker att spilla ut till henne, den lilla tösen!

Nåväl, South Park har börjat.. längesen jag såg den känns det som. Efter det blir det mer plugg! Duktigt va? Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0