13/6 08, Ett oväntat sms

Efter en massa om och men och efter en lång tid av tristess så började jag sakna min vän Adissa rejält. Hon har ju som sagt rest till Syrien. Hon åkte nu i måndags och kommer hem runt 9 juli. Alltså en hel månad! Tragiskt? Ja som fan! Så jag tänkte vad fan, det måste väl funka att smsa henne. Så 10.22 började jag skriva ett sms på fyra sidor som löd:

"Hej din firre! Sorry för att jag inte kom dagen innan du reste men jag hade inte haft min mobil i tre dagar så jag missade ju ditt sms.Men hoppas att du har det bra, jag är hemma och har en fruktansvärd mensvärk och känner att jag vill hugga av min fot som de högg av Kunta Kintes i hopp om att smärtan ska försvinna. Saknar dig som fan ju! Kan inte du korta av resan och komma hem imorgon? Eller idag, inga problem! Se till att bli jävligt brun nu så att du och jag en dag kan gå ut i stan och mobba alla bleka! Var försiktig för fula gubbar, man vet aldrig vad de har i tankarna. ÄLSKAR DIG <3"

Och det gick! Jippijej vad glad jag blev! Och gratis var det också.. tänkte att de skulle kosta ca två spänn med tanke på att hon är hundra år ifrån mig. Men det gick och inget avdrag följde med (thank God!). Nu får hon vara beredd på en massa sms från mig. Här kommer lite bilder på min kära vän. Egentligen tycker inte hon om att man ska ta kort på henne eller ens lägga ut bilder på henne men eftersom att hon inte är i Sverige så har hon inte så mycket att säga om det:






(klicka på bilderna för större bilder!)
Saknar henne enormt och vill verkligen att hon ska komma tillbaka! En månad utan henne är bara för mycket för allmänheten och även Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0