19/6 08

Hej alla!

Allt bra med er? Själv börjar jag få ont i revbenen igen, jobbigt värre! Nåväl, imorgon åker mamma och lillbrorsan till Paris. Suck suck.. mamma frågar jämt om jag vill följa med. Innan ville jag inte men idag under mattelektionen blev jag lite sugen på det, men vill då stanna där länge som vi gjorde förra året, vill inte åka imorgon och komma hem på måndag.. nejnej! Men vi ska åka dit senare i sommar och vara borta i två veckor och jag kan inte vara mer lyckligare!

Nåväl, kommer vara ensam hemma imorgon, på lördag, på söndag men inte på måndag. Skönt ju.. Är jämt ensam hemma på somrarna för mamma kan aldrig stanna på ett ställe då. Alltid ska hon resa hit och dit. Hur som helst, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0