24/6 08, Good girl

Antar att jag kommer vara vaken hela natten idag med så jag håller på att irra omkring som en tok här hemma och städar. I synnerhet mitt rum därefter blir det mer plugg. Good girl or what? Har hittat ännu mer skräp (och med det menar jag kläder!) som jag inte använder och som är för små för mig. Crazy..

Btw, måste jag tipsa er om en nagelprodukt som jag flitigt använder. Nämligen Nailgrowth från Sally Hansen. Man får 30% längre naglar på fem dagar. Man applicerar den en gång varannan dag och på fjärde dagen ska man ta bort allt och börja om igen. Till er som inte förstår:

Om du applicerar den t.ex. på en måndag så ska du göra det på onsdagen och även fredagen. På söndagen tar du bort allt och samma dag börjar om igen och fortsätter så.

119:- från H&M och mina naglar är hur fina som helst! Men det har ju jag trots allt alltid tyckt. Under dessa två månader som har gått så har inte mina naglar varit på min sida. Gått sönder när de har velat, blivit äckligt korta och helt enkelt levt ett eget liv men nu är de som sagt hur fina som helst! Bilderna nedan är på hur de såg ut långt innan jag började använda detta. Och ja, de är äkta och ja, jag har fixat de så helt själv.. snacka om bra gener man har fått! Snyggt va? Kan ni tänka er hur de ser ut nu då! ;) (klicka för större bilder!)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0