25/6 08, Isolering

Här sitter jag och är "nyvaken". Tess är i duschen just nu och jag har precis kollat klart på Cityakuten och nu är det Nanny som dominerar. En sak som stör mig är att jag verkligen inte förstår mig på människor som jämt ska komma så tidigt på morgonen. Och när man inte reagerar första gången så står de som dårar och fortsätter ringa på dörren. Alltså fatta! Antingen är jag inte hemma eller så vill jag helt enkelt inte öppna dörren!

(mutter mutter!) .. så tack vare det har jag jätteont i ögonen, ni förstår, en så pass irriterande "smärta" som gör så att man nästan inte kan se om man inte kisar med ögonen. Skitjobbigt!

Nåväl, ska sluta muttra nu. Ska strax hem till kussen, måste bara äta först.. mumms!
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0