10/3 08

Good morning!

Hur står det till med er? Jag mår bra men trött som vanligt. Sitter här med min protein-/frukostpulverdrink. Smarrigt, försöker komma i form till sommaren. Har hållt på med det ända sedan slutet av januari, får se hur det går men förhoppningsvist går det bra. Lyssnar även på MTV Top ten at 10 där temat är So 90's. Skönt att få höra old music. Musik från 90-talet var ju det bästa, så jordnära och så bra. Dagens musik är helt keff. Haha nu kom Robyn med Do you really want me. Första gången jag lägger märke till vilken fin röst hon har. Nåja.. finns en del saker jag måste göra denna vecka;

- Hämta ut mina mini-piller från Apoteket.
- Ringa till BUP.
- Ringa till ungdomsm. (nej, jag skäms inte!)
- Lämna CV till några butiker, är så jobbsugen!
- Stanna kvar i skolan efter sluttid och jobba över.
- Leta efter bikini till sommaren.
- Låna böcker från bibblan om människroppen och psykologi, ännu en gång.

Och lite till.. den sista är ju "såå svår" men jag har verkligen problem med det eftersom att överdelarna inte ger mina bröst någon rättvisa. Cruel, cruel world..

Nä, nu ska jag slappa framför tv'. Skrivs sen!



Kommer ni ihåg alla boybands? Kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Michelle

svar; dt är lugnt .. I'm a surviver! :p

2008-03-10 @ 10:36:35
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0