10/3 08

När jag, Nico och Elin bastade efter idrottslektionen/simningen i fredags i Storvretsbadet så sa Nico en sak som jag aldrig tänkte på innan:

"Tänk om man hade hårinpackning på nu, fan vilket snyggt hår man skulle ha!"

Då slog det till mig, att jag ska definitivt testa det! När man har hårinpackning så ska man ha folie och en riktigt varm, blöt handduk över för bästa resultat. Så istället för att stå i badrummet och kämpa för fulla gubbar så kan jag alltid ta en tripp ner till badhuset, fixa håret och gå hem med fint hår. Blir inte dyrt heller, kostar 10:- för skåp och jag får ju ändå tillbaks det när jag är klar så kan leva på den tian så länge som jag vill. Det blir inga problem att ta sig till badet heller, bor ca två minuter ifrån det. Smart va?



Vilken hårinpackning använder ni?
Själv använder jag Garnier Fructis hårinpackning. Förr var det Gliss Hair Repair men man måste ju göra lite förändringar i livet. =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kostar det att gå in i badet? Vill börja simma juuuu..

2008-03-11 @ 00:31:04
URL: http://smuliss.blogg.se
Postat av: Michelle

svar: God morgon! Ja, om ja hittar skivan nu, vet ej om ja hinner letaa.. :P

2008-03-11 @ 08:47:24
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0