11/3 08

Hej allihopa!

Hur står det till med er? Själv mår  jag bra men är lite trött, fick lämna brorsan på dagis idag runt niotiden och idag skulle jag börja halv elva. Så fick vakna extra tidigt och det var inte så kul. Idag blir det alltså samtal till BUP och ungdomsm. Jävligt nervöst ska det bli att ringa till BUP men det måste göras.

Inga planer för idag förutom att jag måste fortsätta med mitt rum. Fan, denna "projekt" har tagit en sån jävla tid men är för lat för det. Att städa mitt rum är bland det värsta jag vet. I såna här lägen önskar jag att jag hade en städerska..

Har Grafisk Kommunikation just nu och imorgon börjar jag halv ett istället för halv nio. Härligt, härligt!
Nu måste jag fortsätta, skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0