11/3 08

En av mina favoritböcker där vi även lär oss att arbeta med fotografisk bild. Anledningen till varför jag valde Grafisk Kommunikation är att vi också får lära oss lite om om de andra inriktningarna. Skitkul, allt i ett ju. Och så vill jag ju bli en grafisk designer i framtiden.

Boken är hela 281 sidor lång och det ska bli så kul att läsa ut den. Ni blir nog lite förvånade över hur jag kan älska en bok så mycket men jag är så nöjd med min linje och allt som hör till. Grafisk Kommunikation is the shit!
Jag hyllar dig, å helige bok.



Efter South Park ska jag visa er mitt resultat som jag fick efter att ha gjort Cosmopolitans jobbtest "Vilket jobb passar dig?" Blev riktigt förvånad och glad!
Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0