16/3 08

För någon timme sedan gjorde jag pannkakor åt lillbrorsan och jag tänkte att jag kunde visa er exakt hur jag gör.

Eftersom att jag är för lat för att trixa ihop med ingredienserna så köper jag ett paket från Ica som heter Färdigpannkakor. Det är bara att tillsätta mjölk eller vatten. Sjukt mycket billigare än om jag ska köpa ägg, mjölk och all sån skit. Och så är jag även för lat för att vispa ihop allt så då brukar jag, precis som på bilden, mixtra ihop allt. Häller i pulvret, mjölk och socker in i mixern sen så är det bara att mixa och sedan är det klart!

Kanske därför jag älskar att göra pannkakor..

Kommentarer
Postat av: Sranje

väldigt gott med pannkakor :D

2008-03-17 @ 15:49:43
URL: http://sraanje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0