18/3 08

God morgon, god morgon!

Hur mår ni då? Jag mår bra men är så jäääääääääääääääääääääääääääävla trött! Vaknade kl. 6 och jag börjar halv elva! Kan inte komma ihåg sist jag vaknade så tidigt, tror det var när vi brukade åka till Gamleby i Småland för då vart man ju bara tvungen att vakna så tidigt på morgonen. Minnen, minnen.. men hur som helst, idag blir det inlämning om det som jag har pluggat med så jäkla länge nu såsom Typografi och typsnittsfamiljer. Det har varit en vild ch jobbig resa för att kunna bli klar med detta så damn it, bäst för honom att han blir nöjd. Uppdaterar er om det senare idag.

Nu kurrar magen som fan och ropar efter mat!, skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. tack göllet :)

2008-03-18 @ 07:27:36
URL: http://shelliie.blogg.se
Postat av: Anonym

har inte du oxå prov kl 9:P?

2008-03-18 @ 07:40:35
Postat av: Lydia

Svar till anonym:

Jag vet inte och vem fan är du? ;p haha!

2008-03-18 @ 08:30:50
URL: http://lydiaissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0