22/3 08

Såhär ser dagen ut:

10 - 14: Tvättstuga
14 - 18: Fixination dudes! (jupp, det tar så lång tid för mig med tanke på att jag är en lat jävel)
19 - ?: Dinner with the girls!

Det är nämligen så att min närmsta och bästa vän Adissa blir 18 imorgon (din jävel!) så vi ska till en restaurang nånstans i stan för att sedan sjunga och skriva så att vi blir hesa: "JA MÅ DU LEVA LALALAAAA!!!!..." när klockan slår tolv för då blir hon ju 18. Hon har lovat mig att hon ska dansa på bordet och ta en killes nummer. Nu får vi banne oss hoppas på att hon håller sitt ord ;D Love you!

Skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: Wendela

hehe ja må du leva??

Ja må hon leva ska de vara!:P

2008-03-22 @ 21:01:18
URL: http://ho0mii3z.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0