22/3 08

Aj min rygg! Har precis tvättat klart håret och sitter här med hårinpackning och folie wrapped around my hair och mitt huvud är varm som fan. Anledningen till "aj min rygg!" är för att jag "hukade" mig över badkaret för att kunna tvätta håret. Nästan sådär när man ska spy i toaletten fast jag stod upp. Mhm, inte kul. Anledning till det? Jo, för att jag inte känner mig helt redo för att duscha än. Låter det knäppt? I understand.. men jag vill inte duscha flera timmar innan middagen. Vill verkligen städa i hemmet och då blir det ju varmt och svettigt och då måste man duscha igen och blablabla.. så nä, inte min grej så duschandet får bli 1½ timme innan jag sticker iväg.

Hårinpackningen ska egentligen vara i håret i en minut som det står på burken men jag måste alltid överdriva med saker och ting och ta det till the next level, så den får sitta i tills 16.00. Har även läst att det ska vara bra för då får håret ännu mer vitaminer, mineraler och det hela köret. Är det så? Isåfall är det nemas problemas!

Dags för pannkakor, skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: Jackeline

pudding , men ni hade väl också nå myskväll i lördags ?

2008-03-24 @ 11:18:53
URL: http://perezjackeline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0