27/3 08

Så då var det avklarat! Har ringt till pizzerian och beställt två pizzor till mig och brorsan. Ville ha salami på min pizza, älskar! Dagen har gått bra, väldigt varm dag men vem klagar? Det började med en tripp till Alby med Sara och bebis, sedan vidare hem till Tess där vi spenderade ca 45 minuter hos henne innan hon var tvungen att dra till Tumba sjukhus för att ta bort hennes leverfläckar. Jag och Sara valde att följa med då vi ändå inte hade något bättre för oss ;p. Efter det åkte jag hem runt tre och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem med läskeblasken som ska avnjutas med pizza, mums!

Planer inför kvällen?
Javisst! En bra kväll, ska få träffa en vän som jag inte har träffat på.. jösses, länge!

Time for toa, skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0