29/3 08

Kom hem runt elva tiden efter en galen kväll i Hamamrby Sjöstad hos min kusin. I must say, han bor ju skitsnyggt och porten! Jösses, man kan ju gå vilse! Så färgglatt och fint!

Till en början så orkade varken jag eller morsan åka för vi hade märkt att det skulle ta ca två timmar för oss att ta oss dit så vi tvekade på det tills jag valde att ringa upp kussen och kolla hur man åkte till honom. Det tar bara 45 minuter! Av någon konstig anledning blev jag så sur men ändå så glad, haha!, crazy!

Damp! Jag är så rastlös så det inte är sant. Vart så beredd på att genast bege mig hem till Adissa efter att ha varit i Hammarby Sjöstad men det blev inte så, det blev lite för sent så här sitter jag med så mycket energi i kroppen så det inte är sant! Övertrött? Har ju varit vaken i över 24 timmar.. kan det bero på det?

Nåväl, nu är det dags för pizza och läsk ännu en gång. Shit, har kämpat så mycket med att gå ner i vikt och jag lyckades faktiskt lite med det men sedan gick jag upp 4,3 kg och jag är dum som inte slutar. Men vad kan jag säga, i love food! I synnerhet pizza.. nä nu måste jag rusa in i köket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0