3/3 08

Inatt känner jag att göra något nytt. Alltså sova i vardagsrummet! Närmare till allt i huset för jag orkar alrig släpa hela mig från mitt sovrum in till badrummet, dessutom så är vår soffa superskön att ligga på :D. Hoppas jag sover bättre då. Om det blir så, så ska soffan bli min nya säng! Undrar vad mamma kommer tänka när hon kommer se mig liggandes här. hon kommer nog väcka mig och fråga om jag har blivit galen. Typiskt, men jag älskar henne! =). Ska göra i ordning lite mackor, fullkornsmackor. Har inte ätit något på länge så känner att magen börjar kurra rejält! Skrivs imorgon, underbara läsare!


P.S. Skulle ju skriva om tre manliga kändisar som jag tycker om men orkade verkligen inte så istället får det bli en läxa för mig att skriva om de imorgon plus festen från i lördags. Egentligen finns det inte mycket att skriva men nåväl. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0