5/3 08

Hejsan gullungar!

Hur står det till med er då? Själv mår jag bra men har jätteont i käken. idag fick vi Lammfärsbiff med tzatsiki och klyftpotatis. Mycket vitlök där så nu sitter jag och tuggar på asmycket tuggummi, därav käksmärtan ;p. Idag vaknade jag sjungandes Per Gessles låt Här kommer alla känslorna på en och samma gång. Galet! Gick direkt till datan och laddade ner den och la in den i min iPod. Nu kan jag inte sluta sjunga den, tror att alla i klassen hatar mig ;p haha! Ja just det! Idag ramlade jag från stolen i klassrummet!!! Shit fan vad ont det gjorde, det var så jävla längesen jag ramlade så det kändes sjukt skumt! Men Gud vad jag dog av garv! Antar att det väntas magmuskler redan ikväll :). Till och med läraren skrattade och det där var bara för taskigt ;p. Äh, det var kul.

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH, Nu kom låten i min iPod! Har datorkunskap och är ändå klar med min uppgift så ska störa alla andra och sjunga! =)
Skrivs sen!



BTW, om exakt 9 månader blir jag 18. The final countdown..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0